27 August 2011

Hari Hari Semakin Busy

Assalamualaikum.

salam ramadhan yang ke 27 uolls ! ~ (^^)v

bangun tido bangun tido dah tinggal 3 hari lagi nak raya. huhu. begitu pantas masa berlari. tapi, tahun ni syiok giler seronok. puasa penoh dekat rumah. hehehe =) takdela sadis sangat kan. heh!

justeru itu, semakin hari wa semakin busy maa. semalam pon dah penat and sakit sakit jemari daku mencabut bulu itik and ayam yang bapak aku sembelih. sudahla itik tua. haru! aku lah yang selalu menjadi mangsa setiap tahun. huuuu~ =__='

busy busy busy busy

biasala tu derr. dah dekat nak raya ni always busy. nak tolong mama kemas rumah lagi, nak tolong masak lagi, nak tolong buat kuih lagi. oh oh banyak nya kerja.

lepas tu, ade lagi tinggal 13 hari nak balek umt. nak start sem 3 dah weh! dah nak jadi second year student dah weh! entah kenapa aku takut. hihi. mungkin sebab takde buat ape ape langsung pasal kerja lapangan cuti ni. aku just download google maps je. itupun tak explore lagi. aku tak sentuh langsung pun kerja lapangan tu waktu cuti ni. tak maen pun dengan data dia segala. tak tengok langsung. blur! quadrat aku yang tak siap tuh. taktau nak buat ape. hehehehe. sure dr siti marah kalo dia tahu. nanti nanti la fikir. tak mampu nak fikir sekarang.

and and and aku tengah risau pasal something. tak boleh nak cerita nanti betol betol jadik. harap harap tak jadi macam yang aku fikir. kalo tak merempat lah aku di bumi orang. sadis! T_T

sudah la. no worry no die

wassalam~

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading