28 August 2011

Jalan Jalan Carik Mangsa

Assalamualaikum

salam ramadhan yang ke 28 uolls! (^^)v *perot berpuas hati sebab dah bersahur dengan tomyam ayam yang diidam2kan*

pagi pagi sudah update blog cikai aka bloggyloveydovey(maksudnye blog tecayang) ku ini. hehe. (senyum kambing) bukan pa. saje nak citer perangai burok terbaru aku. apekah? perangai burok pun nak cerita ke? hihi (ketawa) : D alkisahnye, semalam aku berblogwalking singgah membaca entry entry blogger yang aku follow. oleh kerana bosan (keje keje kat rumah pun dah siap, sume entry pun dah bace), tibe tibe timbul la idea nak godek godek entry entry lame mereka. hehe. maka dengan itu, haruslah start dari bawah.

oh oh, siyes tak tipu. first entry adelah comel. hihiks >,< (ketawa lagi) daripada first entry sampai yang the latest. aku boleh lihat (eceh, ayat macam tidak boleh belah) how come seseorang blogger itu berubah. matang. matured. and sampai satu masa semangat diorang seperti mencurah curah ke ladang gandum nak berblogging sebab makin ramai yang suke bace and komen ceritera setory mory beliau termasoklah silent reader seperti ku. majority nye macam tu. tapi ade gak yang aku tak jumpe first entry diorang sebab aku tak sure pon tu first entry. hihiks (lagi lagi ketawa). mari kite teng0k sape yang kene!

antara yang menjadi mangsa :

1. Fatin Liyana - the famous, brilliant, pretty-like-dolls blogger. she have changed soooo much. aku enjoy bace first entry beliau sampai la aku dah tak larat nak bace lagi. hehe

2. blog member member aku

kenape blog diorang yang menjadi mangse? sebab, aku letak diorang kat blog list aku. hehe. haruslah mereka yang aku sambar dolu. hihihihihihih (gelakkurangsopan)     : P and i drop some komen. saje nak merapatkan silaturrahim. saye-suke-mengomen-namun-saye-pemalu. kejadah? takde kaitan langsung. =__='

sudah sudah. mau carik mangse mangse serterusnye. kbai! ^^

beware! i stalk your blog. ngehehe~ (belagak seperti mamarazzi tak bertauliah bersama phone berkamera cikainye)

wassalam~

4 comments:

Thanks for reading