Skip to main content

Hati Ku Yang Hancur Lebur

Assalamualaikum

hello beautiful people! *hajat di hati tak kesampaian nak kasi korang tengok video yg aku janjikan dalam entry aku yg lepas*

alkisahnya, semalam aku try upload, tak dapat. line selow. hari ni aku try upload, ok gak la. tapi malangnye kawan kawan, bila upload process dah sampai 82% tetiba lappy aku tepadam. hancur luluh hati ini saat itu. tak dapat digambarkan dengan kata kata T_T *cry* sesungguhnya penantian itu satu penyiksaan dan hati yang luluh lebur dek kerana ranapnya harapan itu adalah satu kesakitan yang begitu memeritkan. sobs T_T

niat di hati nak berkongsi ilmu. sharing itu kan caring. caring itu kan loving.

tak pe lah, lain kali ye. insyaAllah...

nak tau dak, i'm currently reading this benda alah!!!

to all RAMians. tolong la excited! hehe menarik kot novel ni.
bila dah baca tu macam tak leh nak berhenti baca sebab i kept wondering who is Zonan. hehe

banyak persoalan yang berada di minda ... banyak tanda tanya dan juga kata kerja .. lalala~

and starting from 3 January to 10 January 2012, i'll be sitting for my final exam.
4 papers only but hard ok! dun play play~

Oceanography Biology
Mangrove Ecology
Ichthyophysiology
Biology of Coral Reef

next week is my study week and i hope i can prevent myself from log in to facebook, blogging and doing something that are not related to 'study hard but smart' too frequent during my study week. so, please wish me goodluck. do pray for me. i hope i can be more serious for this final exam. insyaAllah~

not forget to all Christian, Merry Christmast and A Happy New Year. *mendung la kat tempat aku ni, aku rase salji nak turun kot malam ni. HAHAHA* >,< satu lagi harapan yang takkan kesampaian kehkeh

ok, that's all. goodbye all beautifull people!~ kbai.

wassalam.