Skip to main content

Reducing The Stress

Assalamualaikum =)

hello uolls *diri ini sebenarnye banyak esaimen menanti, tapi update jap la (^^)v*

semakin hari semakin banyak esaimen, semakin banyak esaimen semakin stress diri ini

hence, *alolo macam nak buat ayat sains je* >,<

hence, harusla tahu macam mane nak reduce stress...

kalau stress mainlah dengan pet kesayangan. bagi aku kan, bila aku main ngan kucing aku rasa tenang je~ tak kesah kucing aku ke kucing orang ke kucing jalanan ke kucing hutan ke, kalo aku nampak je mesti aku nak sentoh diorang, belai belai. lepas kucing tu dah mula menunjukkan ke'friendly'an dia mula la aku picit picit pipi dia, tonyoh tonyoh hidung dia tarik tarik kaki dia, main main ngan ekor dia sampai kucing tu marah and meninggalkan scratch kat tangan dan berlalu pergi sambil goyang goyangkan ekor dia dengan kuat wuwu. >,< seronok pulak

it is believed that chocolate can reduce stress. yes, it is! chocolate or dalam bahasa Arab, shikulatah surely me'reduce'kan stress aku. bila dapat makan coklat kan aku rasa macam dalam syurga uhuk~ kesedapan dia tak terluah dengan kata kata. macam ade satu persaan gembira yang tak terungkapkan. ew~ ayat jiwang. especially kitkat! kitkat sedap sangat~ nyam nyam

have a break have a kitkat! (^^)

bila stress, encik pimples pun semakin banyak T_T sobs
sometimes, i love playing with my encik panda like a retard. hehe (^^)v

so, a lot of esaimen to be done. then, i need a bunch stock of nescafe and kitkat. less sleep and reduce stress.


nescafe lebih buih. buih nescafe comel, bukan?

tapi kan, aku tak taula. semakin banyak esaimen, semakin aku suka tido even dah minum a cup of nescafe. wuwu time tengah busy busy ni la suka nak ulang tayang movie movie yang aku dah tengok sambil buat esaimen. time tengah banyak test menanti ni la aku suka nak buat benda yang tak sepatutnya aku buat. hehe (^^)v peace to the world!

ok, that's all to scratch. =) have a nice day everyone! happy blogwalking guys kbai.

wassalam