21 June 2012

Malam Terakhir Di Bilik 506-1

Assalamualaikum =)

Pe macam? Seram tak title entry gua? Hiks. Actually nak kasi feeling seram sikit tapi nak buat guane, nombor bilik gua tak seram langsong. Ahakznye! :D

Pejam celik pejam celik malam ni dah malam last gua kat sini. Heyy Jenn! Cakap tu sopan lah sikit. Takyah nak ber 'gua' 'gua' sangat lah. Aku tau la ko bosan bile dengar masyarakat sekeliling kata ko berasal dari tempat yang noob. Duk dalam gua, atas pokok, takde jalan cantik, tak maju, watsoever.. (takyah nak membangkitkan isu bangang ni buat masa ni boleh tak Jenn? Fokas! This is a story bout Jenn. Not the story of where on earth she come from, ok!)

Esok Jenn ade last paper. Subjek Planktonology tersayang sayang sayang. Paper terakhir untuk sem ni. Tapi kan tak tau lah kenapa mood mau study nya enggak ada dong. Seram gak memikirkan soalan yang bakal Dr Siti bagi. Kompem tak sesenang soalan PMR. Eceh, poyo! Mentang mentang dah lepas.

Meskipun begitu, gua selit sikit masa yang sempit ni dengan agenda mengupdate belog malam ni. Eheh. Feeling dah ade derr, taip je lah. Bila lagi nak pakai wifi@umt yang setiap beberapa minit suka nak suroh aku log in balik ni kann? Kann?

If I not mistaken, since 10 September 2011 i've been live in this room. Sampai la sekarang, macam macam kenangan and memory tercalit di tepi dinding katil gua. Ew, takyah nak bersastera sangat. Cakap biase sudah. Geli mungukz! So, mestilah rindu sesuku mati kat bilik ai ni nanti.

I will miss u my tingkap dan hujan =')

I will miss u my tilam empukz =')

I will miss u my meja study =')
Kat sini la aku bertapa lepas menghadap hari hari yang hectic. Kat sini la aku belajar macam mana nak mensihatkan jantung bila hari hari naik turun tingkat 5. Meja study ai ni la yang jadi saksi bahawasanya hampir setiap malam aku jadik nocturnal creature. Musim sejuk dah, musim panas pun dah rasa. Kat sini gak la saya jumpa dying walrus saya! Ooppss! =O Hehe

Nanti sure rindu nak main cak cak ngan Pandadun =')

now u see

now u don't

Nanti mesti rindu nak main ngan kekucing yang ade kat UMT ni =')

si sombong oggy aka gumok

baru jumpe petang tadi. xtau nak kasi name ape

anak kekucing =')


Nanti kompem mengidam nak makan ni =')

i will mis u my slumberjer burger =')
i will miss u my maggi kari kedai pokcik =')
 
i will miss u my kepok lekor sedap kedai pokcik =')


Nanti mesti tak rindu depa ni :D HAHA

the three musketeers: nyah, nyot dan nyet :D

K.A.M.I. :D

W.E. :D

kawan sampai syurga katenye :D

Taknak rindu la depa ni. Because ai miss these lil creatures more! ='D

Farouq & Hamzah ='D
Farouq dah pandai buat peace manakala peace Hamzah tak menjadik. HAHA. Comel sunggoh!

the beautiful 3-months-old Raudhah ='D
Raudhah dah besaq laaaaaa. Comel comel comel! Ni yang terasa nak ade baby gak nih! 0,o' Eh?

Eleh, buat entry cenggini macam lah nak pindah terus dari UMT. Takdew la. Ai sem depan dok rumah sewa sure la lain suasana nya kann kann kann? Setiap entry itu kan kenangan. Kihkih. (^^,)v

Nak balik nak balik nak balik! \(^^)/ Yay! Ade lebih kurang 3 hari je lagi kat sini. Pastu cuti 2 bulan. Cuti ni pulak banyak agenda penting yang bakal terjadi. May Allah ease everything. InsyaAllah. But before that harus turun ke medan perang Planktonology dulu esok petang at 3 o'clock! Akan ku paksa diri ini baca notes, baca jurnal, baca balik slide case study, baca balik slide lab presentation. Akan ku paksa! Akan ku paksa! *yawn #_# ngantok pule...

Haha bye. That's all the story about Jenn.

Farewell *lambai lambai~ ketahuilah dikau encik Thor masih lagi bertakhta di hati ini. Takde lagi movie yang boleh lawan Thor setakat ni =') heee nak try The Avengers and Snow White and the Huntsman lak pasni! Dua dua ade Thor! :D


2 comments:

Thanks for reading