Skip to main content

"Saya Join Blog List Aidilfitri Qaleysha!" by Puan Qaleshya Umaira

Assalamualaikum =)

Salam 18 Ramadhan!

Aku bukanlah seorang blogger tegar, entry pun takdela cool mane, kadang kadang adelah sikit ilmu yang aku share dalam entry, nak kata lawak mungkin jugak, aku tak suka gossip mahupun gossipers, sporting? 0,o' gulp! entahla. Tapi aku suka post pasal cerita cerita aku. And yang paling anehnya, aku suka update belog bila aku stress.

Cer tengok kat Story Memory aku, months yang paling banyak entry adalah months yang paling hectic. Tapi, hectic hectic macam mana pun, alhamdulillah, aku suka hidup aku. Aku taknak jadi orang lain. Aku nak jadi diri sendiri. Bak kata Maybelline, kerana dirimu begitu berharga. So, why we choose to be like others? And why we need to try hard to impress others? We live not to impress others, am I right?

Aku telah ditag oleh rakan blogger baru, Cik Wawa (thank you, :*) untuk join segmen seorang blogger ni.



Disebabkan hadiah dia comel (love bracelet katenye ^^,) maka aku pun join segmen ni. Beliau nak carik blogger blogger yang boleh di masukkan dalam beloglist beliau. Kalau anda rasa belog anda BEST, makanya join la segmen dia.

Dalam syarat syarat segmen dia suruh tag 2 orang, oleh kerana dalam dilemma tak tahu nak pilih 2 insan terpilih tu, aku rasa aku nak tag semua orang yang baca post ni. Sila la join! Sila la join! Sila la join! :D

Nak tau lebih lanjut, klik banner hijau kat ats nu. Ok, that's all! Selamat mengejoin! (^^)

Wassalam
Sincerely,
Jenn