15 October 2012

Surat Layang Merah Jambu

Assalamualaikum :)

Kalau orang tanya kelas subjek mana yang paling boring untuk sem 5, ni dah semetinya aku jawab kelas Asas Keusahawanan. Boring gila kott! =..= rasa macam nak selalu kembangkuncupkan hidung je bila masuk kelas tu. Taktau la kenapa boring sangat. Lecturer ajar kan main semangat siap ketuk ketuk meja. Aku siap boleh tidor lena kat belakang. kuikuikui :D Nak nak lagi waktu kelas dia memang waktu tidor aku.

Selain daripada menjadi Sleeping Beauty time kelas, aku juga mengasah bakat terpendam dalam mengarang ayat puitis *blah la kau Jenn!*

surat layang merah jambu kepada dot dot dot

Hhhhmmm... Memang susah nak train diri supaya bersungguh sungguh buat sesuatu yang kita tak suka. T_T

Aku tak boleh nak concentrate dalam kelas. Ade je benda melagha yang aku buat. Kalo stress sikit je kompem kepala start berdenyut. Sometimes, aku terfikir, aku dah tak macam aku zaman sekolah and matrix dulu. Gigih sangat. Masuk U jadik macam harromm.

Tapi, takpelah kann. Inilah hidup katenye.

Aku dah tak sabar nak berambus dari UMT ni. Habis U je nanti aku nak pergi belajar seni kulinari. Aku nak belajar buat kek comel comel, buat roti yang sedap gilos, nak belajar masak western food, Arabic food, Japanese food, Malay food especially!

Dah puas membebel. Selamat malam. Adios!

Wassalam.
Sincerely, 
Jenn.

6 comments:

  1. sy selaku junior dtg melawat anda..haha

    ReplyDelete
  2. ceqqq pon tak sabaqqq sangat3 nk berambus gk..i wanna do something i love <3 hehe over tw.

    ReplyDelete
  3. sem 5 dah? sronok ke balajar? huhu
    wanie baru sem 1.. :D
    btw cumel blog!

    ReplyDelete
  4. seronok la jugak. tp assignment super banyak. hihi tenkiu... :D baru sem 1? goodluck ye....

    ReplyDelete

Thanks for reading