Skip to main content

Entry Bertajuk Stress

Assalamualaikum *lets pray for GAZA*

Entah kenape rase stress sangat lenim. Rase serabut. Nak buat assignment pun takde mood. Padahal week ni macam busy kott. Assignment banyak. Meeting nak buat group assignment pun banyak. FYP pulok. Bukan week ni je week week seterusnya pun busy jugak. And rumah sewa aku ni pulak panas membahang benor rase nye. Global warming mungkin. Tapi bila dok luar rumah sedap je angin sepoi sepoi bahasa menampar pipiku. Aku baru je balik Ganu 3 hari lepas. Baru 3 hari uolls, aku dah rasa stress.

And, balik je dari cuti midsem aku dapat tahu yg MokTam si kucing hitam yang suka datang rumah sewa aku ni bunting pelamin. I bet aa anak anak dia semua hitam macam dia. kah kah *iklan*

Ke aku yang sengaja menstresskan diri sendiri padahal tak perlu pun nak stress stress pun. =..=

Saje nak cerita kat sini. Nanti lagi sepuluh tahun boleh baca balik. Kenangan apa. Tu pun kalau dunia ni tak kiamat lagi. Tanda tanda kecil dah lengkap semua.

Babai lah pun.

Wassalam.
Not really sincere,
Jenn.