Skip to main content

Projek Puding La Tahzan

Assalamualaikum :)

Hola! Starting today, 17th February 2013, bermulalah final sem aku. Peh! Iolls dah final sem uolls. Iolls dah dewasa rupanya. Hiks.

Bila dah final sem semua orang sibuk fikir pasal future, bukan? Nak LI (Latihan Industri/Practical) kat mane, dapat kerja kat mane and bla bla bla.

Aku?

Penat la jugak otak fikir kenapalah mereka mereka tak reply reply lagi email yang aku hantar kat tempat LI yang aku nak tu. Haih. But, no worry Jenn. InsyaAllah ada. Rileks sudah. Kalo takde sangat ko mintak je LI kat kedai kek & roti. (pun boleh)

Haa disebabkan final sem ni tersangat lah free baq hang. Makanya, aku pun nak start la projek aku. Nak tau projek apa?


Tu dia.

Projek Puding La Tahzan saya. Dengan tagline yang berbunyi "Sape yang makan pasti gembira". Ehem. Dengan harapan sape sape je yang makan puding ni akan gembira lah mereka.

La Tahzan, Jangan Bersedih.

Hopefully. (^^)

Actually, ini bukan resepi aku ye uolls. Aku ambik kat SINI

Semalam, bertarikh 16th February, tercatatlah sejarah si Jenn ni turun dapur buat puding. This is my first attempt. Forgive me if i'm over excited. Alhamdulillah. Menjadi la jugak. Hiks.

Sem baru, rumah sewa baru, dapur baru, semua baru. Saya bahagia disini. :') Thank you Allah.

Oh ya. Show your support here. Do LIKE my page.

Doakan yang satu hari nanti aku mampu ada bisnes sendiri. Ini impian dari kecik. Jangan main main.

Till then,

Wassalam.
With love, 
Jenn.