13 April 2013

Lindsey Stirling, the awesome violin girl

Assalamualaikum :)

Cuti midsem nak habis. Ahad dah start kelas balik. Hihi

Aku suka muzik. Aku suka addict and fall in love with people who can play music instrument fantastically creative giler vavi munyer ai tell u :3 hew hew

Dari pagi tadi lagi aku dah melekat depan laptop buat assignment. Bila takde idea nak dicurahkan dalam assignment, mulalah tangan gatai pi layan youtube. Godek godek youtube aku pun layan la video video cover si Megan Nicole yang suara sedap gila vavi munyer tu. Mula mula tengok Megan Nicole cover lagu Just Give Me A Reason (P!nk ft. Nate Ruess). Aku suka giler vavi munyer kat suara Nate Ruess ni. Suka giler vavi munyer lah.

Pastu dah habis layan tu layan lak lagu Starship yang Megan Nicole cover. Dari video ni la aku kenal Si Lindsey Stirling ni. Mak aih jemah! Bila dengar muzik muzik dia kat youtube aku terus jatuh cinta giler vavi munyer la. Awat la awesome sangat weyy? Sambil main violin tu dia boleh menari. Comel giler vavi munyer! 

Ahakz. Mai la menggila giler vavi munyer obses together with me. Kalo line tenet laju memang syok giler vavi munyer la ai tell u. Kalo jenis lembab macam siput vavi tu jangan marah ye. Sabar itu separuh daripada iman. :) 

Tekan SINI

Kalau ikutkan hati nak je download semua video dia. Tapi encik IDM ada problems sikek (Ganu slamg). Takpe la, nasib baik line laju an an an? Ai like WiFi Corner Lot! Har har.

tak yah nak awesome sangat la Lindsey!


Crystallize - Lindsey Stirling

Aku suka semua video dia. Tapi yang ni paling comel kot. Tapi ada je lagi yang lagi comel. Eh tengok sendiri la. Stress nak pilih mana satu tau? Rambang mata. Semua best! :D

Ok, it's already 12:44 am in the morning and it's raining. Thank you Allah! Haritu dapat ilmu baru daripada satu post orang share kat FB. Recite surah al-Kauthar waktu hujan. InsyaAllah doa dimakbulkan. :)

Hiburan, hiburan jugak. Akhirat jangan lupa naa. 

Sekian.
Wassalam.
With love,
Jenn.

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading