5 October 2014

Jenn's New Book: Bisik by Syaihan Syafiq

Assalamualaikum :)

Dua hari lepas adalah hari yg produktif bagi aku. Pagi pagi dah keluar pergi klinik nak buat medical check up and blood group confirmation. Then, aku rasa macam nak jalan jalan cuci mata. Masuk kerja lepas solat Jumaat, kerja sampai malam. Kerjanya hectic. Productive sangat haritu.

Maka, ke Bangi Gateway lah aku jenjalan cuci mata. Kat situ ada MPH. Tujuan nak carik buku Diagnosis kot kot ada walaupun tau yang buku tu terlajak laris. Tapi takde. Stok belum sampai. Nak mudah beli online je nanti. :3

Usha punya usha aku terjumpa satu buku menarik ni.


Aku nak tahu apa motif dia letak gambar kucing. Maka, aku beli buku ni. Ia kelihatan misteri sekali bagiku. Ehem.

Siapa pernah baca buku ni? 

Semoga diberi keberkatan waktu untuk membacanya.

Wassalam.
Jenn.

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading