Skip to main content

Balik Kampung.

Malam ni, aku dan famili kakak akan pulang ke Rawang. Balik rumah Mama.

Pelik kan?

Hari Ahad baru balik. Orang lain balik kampung hari Jumaat.

Off day kami, every Monday. No cramp no jam. That's all we need.

Pagi tadi, aku bangun lewat. Gara gara nak menjadikan hidup lebih bermakna dengan update blog tiap hari, aku tidur lewat.

Hehehe.

Jangan ulangi ya, Jenn.

I found something interesting today.

It is about SNAIL.

Aku pelik kenapa SNAIL pun boleh jadi bahan skin care. Aku dah terbayang siput babi.

Dekat instagram melobo lobo (melambak) product skin care yang ada tertera tulis SNAIL besar besar. Aku jadi pelik dan eww seketika tatkala pertama kali bersua.

Tapi hari ini aku pun beli jugak....


Nampak tak dia tulis SNAIL besar besar?

Katanya dapat memudarkan parut jerawat ketika mencuci.

I just give it a try. Memandangkan facial wash yang sebelum ni ada SLS, atau nama panjangnya Sodium Lauryth Sulphate. Aku berkira kira untuk tukar facial wash meskipun aku suka facial wash tu.

Pergi ke Guardian lantas mencari SNAIL. Haha takdela. Aku baca dulu baru beli.

Rupanya SNAIL ni ada kuasa untuk repair skin. Wow. Kuasa.

Tengahari tadi, kakak tegur..

"Uuu dah kurang sikit jerawat kamu",

Aku pun rasa perubahan yang sama malah kulit makin cerah. Eceh kau dah kenapa?

Ni semua kerana Allah telah memperjodohkan aku dengan supplement yang diformulasi oleh Medical Doctor sendiri. Siap ada research lagi product mereka ni.

Peh.

Tu pun kakak aku yang recommend, barulah I percaya dan tiada ragu. Barulah boleh mencuba.

Dah 2 kotak aku consume AMARAWHITE. 1 kotak ada 10 sachet. Pepagi minum before breakfast. Sedap sangat macam juice.

Pergilah ke ESKAYVIE dan usha website mereka.

Alhamdulillah

.