Skip to main content

Mere pyar.

Assalamualaikum

Tarikh mula puasa dah pun diumumkan. Mabruk! Bertemu lagi dengan Ramadhan :')

Saya suka bulan Ramadhan kerana.... (lengkapkan slogan).

... kerana Allah taala. Gitu!

Setiap orang mesti ada banyak sangat memori masa bulan puasa. Hanya kita dan Allah sahaja yang tahu ya. Ehem.

Oh by the way, mere pyar he...


After over one year of beauty sleep, akhirnya dia kembali ke pangkuan. Hmm rosak teruk kata orang yang service kan tu. Motherboard rosak. Hew. 

Since 2010, tak mungkin lah takde apa yang rosak kan? Apepun bersyukur kerana dah boleh mula buat paperwork for Cat Hotel & Boutique. May Allah gives me strength to tepis perasaan malas dan membuang masa.

Wey, hidup ini singkat. Maka, gunakanlah masa yang dipinjamkan oleh Allah untuk menjadi manusia yang bermanfaat kepada manusia yang lainnya.

Sebaik baik manusia ialah bermanfaat bagi manusia yang lainnya. Kan.


Hmmm.. jisim badan sudah menaik ke 50.3 kg. What the... Maka, dengan itu, kenalah manfaatkan masa untuk selalu dan RAJIN bersenam. Bukan berlingkar di atas katil dengan malasnya di pagi hari.

Sejak consume Eskayvie Nutrelle yang memang terbukti berkesan menyahtoksin dan mengurangkan masalah sembelit pada aku, aku rasa badan aku naik. Aku rasa aku makan macam biasa je kot. 

Klik ESKAYVIE untuk baca tentang mereka dengan lebih lanjut.

Hmm mungkin jugak sebab aku dah berada pada tahap ketiga. Iaitu, tahap OPTIMIZE. Tahap di mana Nutrelle membantu dalam penyerapan nutrient yang optimum daripada makanan yg dimakan. 

Bukan tak nak bersenam, tapi kan aku kerja sampai malam. Hahah. Adakalanya pukul 12 baru sampai rumah. Penat. Thus, I would not be able to be a morning person. Heh. Mujur kerja start tengahari

Ahhh.. alasan!