Skip to main content

Tak sihat, Allegiant & dress bunga bunga

Assalamualaikum :)

Happy Wednesday


Dua tiga hari lepas tak berapa sihat. Dua hari tak pergi kerja. Muntah muntah, diarrhea teruk and sakit perut memulas. Sakit sangat sangat.

Alhamdulillah dah sihat. Boleh pergi tengok Allegiant. Memang takkan lepas untuk tengok kat wayang sebab lagi berbaloi. Allegiant means faithfull flower.

Haa sedondon lah dengan dress yang aku pakai tu. Sleeveless dress beli dari IG lilydaisy.co. Usha la mana berkenan. Disebabkan comel sangat. Aku beli borong and hantar kat butik vendor kawan aku kat Kuching. IG dia blackboxboutique.

Aku tak jual online. Nak beli online pergi kat Lily Daisy ya. Kain dia sejuk selesa. Dipadankan dengan cardigan dari IG shop aku bajubajucantik.

Have a good day, everyone!