Skip to main content

Cantiknya warna beads baru PULSERA MY!

Assalamualaikum :)

Dengan adanya sedikit modal, dapatlah saya menambah warna warna baru manik untuk bracelet saya. Gembira tak terkata dan tak sabar nak tunggu parcel sampai!

Memang dah lama cari manik warna pastel dan lembut. Kalini saya pilih material daripada pearl. Saya pilih tiga warna iaitu Ivory, Chrysolline dan Purple.




Cantik kan warna warna ni. Saya baru nak cuba tiga warna ni untuk PULSERA next collections! Tak sabar rasanya sebab kena tunggu 4 hari. Public holiday kat Selangor sampai Selasa tau. Siapa tinggal kat Selangor? Sep sikit!

Selamat bercuti saya ucapkan pada yang bercuti. Dengar kata, TBS penuh sangat. Dah macam pasar. Mesti student semua berebut nak balik kan?

Apepun, saya cuti hari Isnin je sebab Isnin dah memang off day saya. Takpela tak cuti panjang macam orang lain. Hihi.

Bagi yang sukakan bracelet, follow IG @pulsera.my tau! Nanti jangan pulak terlepas update. Kalau saya nak buat CONTEST Komen & Menang agak agak ada tak yang nak join? Nak buat dekat blog ke dekat Instagram eh?

Bagi pandangan sikit ;)

Till then,
Salam Jumaat ❤