2 December 2016

Cuti 2 hari

Assalamualaikum :)

Hai, saya kini berada rumah parents. Saya ambik cuti 2 hari to spend my time with my family 😙😚 Pagi nak ikut pergi hantar adik bongsu register new semester di UiTM Raub dan lepas tu terus balik kampung di Batu Gajah, Perak. Tak sabar rasanya sebab nak jumpa Chigebu gedik saya tuu.

Hari Sabtu pulak Mama nak bawak jenjalan. Tak sure la kemana tapi yang penting nak makan! Haha. Batu Gajah is 30 minutes from Ipoh. Mungkin juga nak pergi Sri Iskandar. So, apa yang menarik di Ipoh dan Sri Islandar, kome?

Adik yang seorang lagi plan nak ke MAHA tapi saya dengan Mama tak ikut. Siapa dah pergi MAHA? Semalam first day kan? Mesti ada banyak makanan 😗


Nak bagitahu, ini first gambar yang saya snap guna phone Samsung Galaxy J2 Prime yang saya baru je beli. Front camera dia bisa membuatkan wajahku flawless. Ini tidak patut sebab tengok cermin muka tak flawless. Jangan mudah terpedaya ya dengan sekeping gambar. 😥

And I'm wearing bracelet by @pulsera.my (instagram) 😉

Till then,
Wassalam 💕


No comments:

Post a Comment

Thanks for reading