Skip to main content

The WINNERS for GIVEAWAY By PULSERA MY Goes To...

Assalamualaikum
Hai :)

Hari ini, hari Isnin bersamaan dengan 16 Januari 2017, berakhirlah Giveaway by Pulsera MY! Giveaway ini telah disertai oleh 32 orang bloggers. Saya ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi join my simple first Giveaway ni. Bila korang join, maka semakin tersebarlah nama PULSERA MY ni. Dan dengan itu, semakin gembiralah saya. Bila saya gembira, saya insyaAllah akan buat lagi Giveaway seperti ini.


Seperti yang dijanjikan, 3 pemenang akan dipilih berdasarkan random pick. Setiap contestant saya dah listkan dekat entry GA, boleh klik SINI untuk cek nombor masing masing.

Ok, soooo!

THE 3 WINNERS GOES TO....

1st winner: Number 7 http://www.sheilainspire.com/2016/12/giveaway-by-pulsera-my.html

2nd winner: Number 21 http://jombercontest.blogspot.my/2016/12/giveaway-by-pulsera-my.html

3rd winner: Number 2 http://adna2029.blogspot.my/2016/12/giveaway-by-pulsera-my.html  

Yay! Tahniah diucapkan kepada 3 pemenang yang telah dipilih secara random di atas :D I hope you guys are HAPPY to receive my GIFT to you all. Please WhatsApp +60148429745 untuk berbincang tentang design bracelet yang awak awak nak eh ;) In case winners tak baca entry ni, saya akan notify kat blog awak either kat Chatbox or Comment.

Thank you again yang sudi join this simple Giveaway :D I'm so happy!

Oh before I forgot! Pulsera MY akan mula taking order starting from tomorrow ya! Jom follow IG @pulsera.my untuk tengok design design yang saya dah pernah buat. Bracelet ni sesuai untuk gift yang awak nak bagi dekat kawan kawan, hadiah birthday ke apa. It will be such a memorable gift for someone you love or you care the most.

Till then,
Wassalam.