Skip to main content

Tak kerja, takdelah income

Assalamualaikum :)

Currently working hard to earn money today. InsyaAllah bila usaha, mesti akan dapat. Kalau buat online bisnes, biasanya orang akan buat Instagram atau Facebook. Kalau saya, lebih sukakan Instagram. Dulu masa kerja butik, saya banyak belajar instashop tips daripada ex boss saya. Antaranya follow je ramai ramai orang kat Instagram tu untuk tarik customer. Dalam sehari follow je banyak banyak. Kadang kadang sampai Instagram block tak boleh follow orang dah haha. After one day, dia elok balik. Boleh follow balik hihi.

Limit boleh follow orang hanya 7,500 je. Nanti unfollow balik then follow la semula. Biasanya follow followers butik butik online terkenal Malaysia.




Macam tu lah saya buat hari hari. InsyaAllah kalau usaha mesti akan dapat :)

Jemput ke Instashop saya, by Darin Sophia.