Skip to main content

Wedding Ain Farhana dan Ismail

Assalamualaikum :)

Dah lama tak bersosial dengan rakan sebaya. Bila ada jemputan kawen, memang sebolehnya nak pergi especially wedding kawan kawan. Ada jenis orang yang tak suka pergi wedding, ada jenis memang suka. Macam saya, suka pergi wedding kawan. Hihi. Sebab seronok tengok masing masing bahagia at their big day.

So this is my first wedding invitation for 2018. Wedding of Ain Farhana dan Ismail.


Me is too excited sampai tak perasan baju terjungkit sikit. Takpelah asalkan tak menampakkan bahagian tak sepatutnya. Alhamdulillah dapat jumpa these lovely people. Kami dulu sama Universiti. This is part of Marine Biology student 11th batch. Feel good to see them. Mood pun semakin better harini.



Selalu nampak orang main benda alah ni, harini kita pulak :) Cantik jugak gambar ni. Tahun ni ramai batch kami yang akan berkahwin. Alhamdulillah. It's a good year right, 2018.


I need more time like this. Somehow, my mood is getting better. My leader kata, kena happy barulah case masuk. Haha tadi follow up jugak kawan kawan ni bila nak buat takaful, jawapannya nanti dulu. It's okay dear, saya memang tak pandai paksa orang. I know your situation, even myself, baru nak stabilkan kewangan kan. Masing masing ada tanggungjawab yang mungkin tak semua orang kita ceritakan.

Apepun kawan kawan, good luck! Jangan sampai kita putus kawan disebabkan pekerjaan saya :( Saya hanya nak bantu. Saya doakan semuanya dalam lindungan Allah. I can't afford to lost friends anymore. I just can approach you guys to share the takaful awareness. The rest, you decide :)

Always be grateful, whatever happen.