25 July 2018

BIBIR CANTIK DAN SIHAT DENGAN MYKISH STRAWBERRY LIPBALM

Assalamualaikum :)

Siapa kat sini ada masalah bibir kering?
Keliling bibir hitam?
Bibir pecah pecah?
Bila pakai lipstik favourite, bibir jadi kering mengelupas so finishing tak lawa?

Nak kata post ni REVIEW dari saya, betul juga :) Nak kata saya promote sebab saya jual, ya juga heee. Memang betul, saya mula mula cuba dulu, then start as dropship and then now agent MYKISH for Bandar Baru Bangi.



APA YANG BEST SANGAT TENTANG MYKISH STRAWBERRY LIPBALM NI?

Pada saya, memang MYKISH ni sangat membantu buat bibir saya rasa lembab sentiasa. Sebab before ni bibir kering, pecah pecah. Sometimes pedih sebab kering sangat. Dah try banyak lip moisturizer yang lain tapi still pecah pecah jugak. Tak menyelesaikan masalah pun. So far, try MYKISH ni, inilah lip treatment yang paling berkesan untuk saya :)

Ada lagi kelebihan yang korang patut tahu tentang MYKISH STRAWBERRY LIPBALM

Mengandungi sunflower seed oil, olive fruit oil dan virgin coconut oil

Memelihara kelembapan semulajadi sepanjang hari pada bibir

Kandungan Tocopheryl Acetate (Vitamin E)

Berfungsi sebagai agen pelembab yang merupakan antioksida melindungi bibir daripada sinaran UV dan persekitaran toksin

Menghasilkan dan melembutkan sel sel baru kulit pada bibir agar bibir tampak lebih segar, sihat dan menarik

Fragrance

Perisa strawberry dan mint. Menerbitkan rasa segar dan nyaman selepas disapu.

Bekas berbentuk love. Comel!

Reka bentuk dan keluaran julung kalinya. Boleh dipakai oleh semua peringkat umur!


This is me wearing MYKISH as lipstick and eye shadow. Haa boleh dijadikan eye shadow and blusher jugak tau :) Takdelah muka pucat kalau tak make up. Dia ada effect fresh fresh gitu selepas dicalit. And yes, MYKISH ni ikut warna darah kita. So setiap individu lain warnanya.

One more tips, nak finishing superb bila apply lipmatte kegemaran? Sapu MYKISH dulu. Mesti nampak smooth je lips korang :) Try it!

Founder of MyKish







JOM TENGOK FEEDBACK CUSTOMER PULAK






======================================================

Price: RM45

Okay bagi sesiapa yang nak cuba MYKISH ni whatsapp +60148429745 tauuu! 

Till then,
Wassalam


2 comments:

Thanks for reading