16 December 2018

Last Call For All : Jom Bertakaful Sebelum Masuk Tahun Baru

Assalamualaikum & hi! :)

Siapa kat sini masih belum ada takaful dan ada plan nak apply sebelum masuk tahun baru? Jom jom jom kita buat sekarang.

Nak tahu Prudential ada buat OFFER One Month Cashback kepada semua yang berminat nak prepare akaun takaful perlindungan diri. Ini bermakna seolah olah anda dapat First Month Free Contribution.

Love sangat!

Seperti yang kita semua tahu, zaman sekarang takaful adalah satu kewajipan yang kita perlu ada kalau ia termasuk dalam perancangan kewangan anda. Nak tahu kenapa?

  1. Bila ditimpa musibah yang tidak diingini contohnya seperti cacat kekal atau sakit kritikal yang menyebabkan kita tidak lagi mampu bekerja, source of money daripada takaful lah yang akan bantu kita survive untuk hidup.
  2. Kalau kita takde source of income yang kita generate dalam akaun takaful kita, ini akan menyebabkan simpanan kita selama ni di dalam Tabung Haji atau ASB contohnya akan terganggu.
  3. Ada juga yang terpaksa bergadai tanah dan harta untuk membayar bil hospital dan juga untuk kelangsungan hidup keluarga.
  4. Takaful bukan saja membantu kita membayar bil hopsital yang tinggi, bahkan juga membantu kita meneruskan kehidupan seandainya ditimpa musibah.
  5. inilah pekerjaan kami sebagai ejen atau perunding takaful, iaitu membantu menyebarkan idea simpanan wang di dalam tabung takaful.
  6. Dah ramai yang pernah menggunakan benefit daripada takaful dan sudah ramai juga yang telah mendapat pampasan daripada takaful apabila ditimpa musibah.
Kalau boleh, kami nak bantu ramai lagi rakyat Malaysia, terutamanya bangsa Melayu supaya kita sama sama dapat bersedia dengan kemungkinan yang datang. 

"We can't do nothing for things we can't control, but we can prepare early"

Jom kita sediakan akaun takaful seawal mungkin :) Bagi yang belum mampu, jangan risau. Fokus pada tambah income dan kurangkan komitmen yang tidak penting supaya kita dapat maintain lifestyle kita.

Ikhlas daripada saya,
Syafiqa PruBSN
014-8429745


No comments:

Post a Comment

Thanks for reading