Skip to main content

Drama Ramadhan TV1

Drama Ramadhan tv1 memang drama yang ditunggu tunggu sejak tahun 2018 lagi 😊

Tahun 2018: Isteri Yang Diiktiraf
Tahun 2019: Aku Yang Kau Tinggalkan
Tahun 2020: Korban Kasih

Saya dah agak, drama Ramadhan tv1 tahun ni pun memang akan best jugak. Siaran pun tiap hari 30 episod sepanjang Ramadhan. 

Ketiga tiga drama ni ada unsur kekeluargaan yang paling utama. Yang buat best tengok sebab ada family bonding dalam tiap drama ni.

Baru jap tadi habis layan episod 16 Korban Kasih hihi. Bila adik beradik Jalil ni dah besar, kurang sikit dah sedih. Haritu layan dari episod 1 sampai episod 13 mengalir je air mata sedih tengok Jalil 😂




Selalu memang tak sempat nak layan betul betul pukul 7pm tu. Kan sibuk nak berbuka. Bila dah malam after dah solat apa semua, Dini pun dah tido baru saya layan kat YouTube, pakai pulak earphone. Padu sedih dia haha. 

Hopefully, tv1 will always come out with good drama like this every Ramadhan season. I am looking forward for that 😍

Tengok drama ni membuatkan saya beli kedua dua novel Korban Kasih kat website Dewan Bahasa dan Pustaka 😝 Tapi DBP akan pos pada saya after PKP. Tak sabar nak baca!

Siapa layan jugak cerita ni? Korban Kasih selalu trending kat twitter.