13 February 2021

Food Review : Daging Harimau Menangis Hany Thai Kitchen


Hmm memang sedap sangat Daging Harimau Menangis by Hany Thai Kitchen ni. Nak tau apa yg paling best? Dia punya sambal Thai tu lain daripada yang lain 😍 Bukan biasa biasa tau


Dalam sambal Thai dia siap ada daun ketumbar, rasa masam manis yang memang buat kecur air liur. Pada saya, berbaloi dengan harga dia.

Part daging pulak pun sedap sangat perapan dia. Rasa cukup. Sedap makan dengan nasi panas panas. Saya grill je atas magic pan sampai air dia kering.

1 paket ni saya makan berdua je dengan husband 🤤 Alahai asyik terasa bila makan dengan sambal Thai padu dia tu. Tengok gambar pun tau dah sedap kan?


Saya pernah try brand yg ni je. Brand yg lain saya tak pasti sedap ke tak? Korang ada suggestion brand lain yang sedap jugak tak?

So far tengok review, ramai kata Hany Thai ni antara yg paling terbaik 👍


3 comments:

  1. Sana sini terbaca review daging harimau menangis. Saya belum lagi try. Menangislah dulu huhuhuuuuu!

    ReplyDelete
  2. Sedapnya . Mujur semalam dah makan . Takda terliur bila baca entri ni

    ReplyDelete
  3. Amie : Hahaha 🤣 nangis dulu pun boleh

    Cik Cappuccino : Sedap teruk kan ni?

    ReplyDelete

Thanks for reading