Skip to main content

Tudung Bawal Tak Perlu Gosok? Betul ke ni?

Assalamualaikum and hello! Since saya memang jenis suka pakai tudung bawal, and suka yg bercorak jugak and sejenis malas nak gosok tudung, haaa saya suka sangat pakai Bawal Dabella By Darena Scarf ni 😍


Bawal Dabella ni jenis material chiffon yang bukan lah anti kedut tapi walau dia kedut pun, takpe je kalau tak gosok. Tak nampak sangat pun.

Cara saya simpan tudung bawal ni, saya gantung guna hanger tudung beli kat Shopee. Jadi bila nak pakai, saya jarang la gosok. Selalu main sauk je. Walaupun tak gosok, awning dia selalu menjadi je. Terletak elok pulak tu.

Tudung ni sesuai untuk wanita yang berkerja yang nak bersiap cepat diawal pagi. Untuk wanita yg stay at home Mom macam saya yang perlu bersiap cepat bila nak keluar pun sangat sesuai jugak. Sekejap je 2 minit siap dah. 

And and.. Tudung ni tersangatlah TRAVEL Friendly! Tak lama lagi kan dah boleh rentas negeri, so mesti dah ramai yg plan nak vacation kan. Haa kenalah ada tudung baru yg cantik letops for ootd girls! 

Kalau berkenan, korang boleh purchase Bawal Dabella di Shopee SINI ya ❤️ Banyak pilihan yg lawa lawa!