Skip to main content

Ya Allah Lamanya Tak Tengok Blog Sendiri!

Assalamualaikum semua ❤️ Lama tak tengok blog sendiri. Huhu. Sejak pindah rumah bulan Januari haritu, baru bulan June ni haa baru bukak balik blog 😭 Hadiah Giveaway haritu pun tak post lagi pada pemenang. Sobs. Maaf ya pada yg tertanya and menunggu tu.

InsyaAllah kita akan kembali memeriahkan blog bermula harini (lol dah berapa kali cakap macam ni). Tak, maksud saya bermula harini saya akan cuba post cecepat hadiah kepada pemenang.

Actually, kita tengah dalam proses nak start working on my own brand ❤️ Alhamdulillah tengah tunggu stock batch pertama siap. Kita saja tunggu nak bagi hadiah giveaway from my own brand instead of brand lain yg saya jual.

Doakan semoga permulaan ni dipermudahkan buat saya ya 🤲

Pada pemenang Giveaway haritu saya mtk maaf sangat sangat atas kelewatan ni. Jangan risau, saya dah baca semua email pemenang and dah take note your details. Takkan saya lupakan janji saya ok! Tunggu sekejap je lagi.