17 July 2011

:: waa!! UMT dah dikenali rakyat Malaysia!! ::

Assalamualaikum~

Aku baru je sampai ke Kuching tanah airku pukul 4 petang tadi...huhuk~ (^^)v

haaaa...baru boleh shout HOME SWEET HOME!!!...heeee~

bebalek ke tajuk entry....

mase dalam flight tadi duduk sebelah sorang kakak ni...then, dia tegor...

kakak: study ke kerja?
aku: study lagi...
kakak: kat mane?
aku: Terengganu...(*salunye jawab UMT..tapi salu nye orang akan tanya balek..'UMT tu ape ye??' so, malas nak cite panjang aku jawab je la Terengganu)
kakak: Terengganu? UMT la ea?
aku: a'ah..(dalam hati-->ea?akak ni tau UMT tu ape?nice la...ni mesti sebab pasal budak yang hina lagu negaraku tu..kehkeh >,<)

perbualan terhenti disitu~

kesimpulannya...UMT dah popular dengan nama buruk...aku tak menyalahi sape2...mungkinkah fakers?exUMT student or memang currently student? or maybe takde kaitan pun dengan UMT...mungkin ade sebab kenape dia ubah lirik lagu negaraku tu..hhhmmm...gubahan lirik yang penuh tersirat...mungkin sebab dia frust? or anything...huhu....whatever lah~

PERSOALANNYA....
macam mane nama UMT boleh naik?? kenapa nama UMT yang di'HIGHLIGHT'kan? kenapa dalam banyak2 detail pasal dia nama UMT yang naik?kenapa?kenapa dan kenapa?kesian kat UMT..UMT tak salah...yang salah warga dia....



huih~ =___= apalah yang ada pada nama?

ape ape je lah~

meh layan LAGU PILIHAN HARI INI

TAYLOR SWIFT - MEAN


wassalam...

5 comments:

  1. kecewa... ske lagu mean tu... video clip dia best3x!!! :)

    ReplyDelete
  2. cik ery & haslinda...tu la kan...sedih ='(...addict lak ngan lagu ni...taylor nmpk cam madonna kan?

    ReplyDelete
  3. haha..orait lerr tu..pasni xyh susah2 da nk xplen umt tu ape..hahaha

    ReplyDelete

Thanks for reading