22 January 2012

Akhir-nyah!! (^^)v

Assalamualaikum

Nak bagitahu satu dunia!

Setelah seminggu aku bersengkang mata. Akhir-nyahh!! Ter'compiled' jua encik written report! (Ter'compiled' is equal to 'uncomplete but satisfied no matter what other people will say hew hew!') peace to the world! (^^)v










Setelah bermacam macam rupa bentuk graph and pie chart yang aku tenung satu persatu sampai mata puteh jadik merah macam mata hantu, akhir-nyahh!! Ter'compiled' jua report aku.

I hope perjalanan nak pergi mem'print' report esok pagi berjalan lancar. Pastu nak submitted kat fakulti yang berbatu jauhnya naik basikal lalala~

Dah! Aku taknak tengok kau lagi. Nak muntah! Biarlah orang lain pulak yang muntah tengok report aku. hehe

Yang benar,
       Syafiqa Hatta

kbai!

p/s: Esok balik!!!!

1 comment:

Thanks for reading