16 January 2012

Menghitung Hari

Assalamualaikum

Hello beautiful people! (^^)v

Rehat kejap lepas pening pening tengok data field trip. Kalau nak tahu final exam aku dah lame habis tapi aku tak balek rumah lagi. Do you have any idea how sad it be? T_T sobs

Alkisahnya, aku kena siapkan written report field trip aku. Data gila banyak. Nak diskus satu-satu. Nak kena analyze sendiri result result and data data. Semua tu gila banyak. Aku rasa aku pun dah naik gila banyak. Ade lebih kurang seminggu lagi due date. Tapi gila banyak lagi yang tak buat. Takpe la. Bak kata pepatah, sikit sikit lama lama jadi bukit. Aku ni jenis yang reti nak buat kerja rushing rushing. Takut jadik gila sebelum waktunya. Hehe.

Salute la kat member member yang dah siap and nak balik dah pun hari ni. Aku pulang lambat lagi. Nak buat cane. Tiket dah beli 22hb takkan nak burn. Aku bukan anak Dato' yang ada jet peribadi sendiri. Huhuk~ Lagipun bukan balik rumah sendiri, balik rumah kakak je. T_T yelah, bajet tak cukup nak balik Kuching. Sekali lagi aku ulang. Aku bukan anak Dato'.

Aku ada something yang nak tanya................

"sederhana itu menawan, humble itu memikat"
do you agree? well, if you agree then, why?

And one more thing, don't ever use God's name whenever you think you want to defend yourself in order to get sympathy from others. I don't think that is a good idea. Bila dah ternyatanya benda tu salah, so salah la. Renung renungkan.

Ok, that's all. Have a nice day everyone =)

p/s: Esok hari Selasa... hihi (^^,)v peace to the world!

1 comment:

Thanks for reading