29 November 2015

Trilogi Bisik

Assalamualaikum :)

Akhirnya, habis jua aku baca trilogi Bisik terbitan Buku Fixi ni. 


Adalah sesuatu yg agak aneh apabila kau tak suka movie thriller/seram tapi minat baca cerita genre yg sama. Perkara aneh itulah yang berlaku pada aku.

Dah kenapa Piqa menulis seperti penulis Syaihan Syafiq pula ni?

Tapi kan serius cerita ni best. Tiga tiga novel, suspens dia cenggini haa
*thumbs up*

Part psiko dia boleh tahan buat aku makin tak faham je jalan cerita dia. Tapi last last kau faham jugak nanti.

Bisik
Koyak
M

Percayalah, tak rugi beli dan baca and then kau jual la balik.
Ramai yg nak secondhand books ni.

Latar belakang ceritanya pun dekat dengan tempat tinggal aku. Lagi buat syok baca sebab kita tau tempat tu macam mana suasana dia kan.

Restoran Roti Puri, UKM, Secret Recipe, Broga Hill, 7E Seksyen 3, rumah flat Seksyen 16. 

Ahai.. Broga!

Belum pernah hiking lagi. Doakan hasrat aku tercapai bulan January nanti. I make it as my 25th birthday wishlist 2016. Sekarang tak boleh naik, musim hujan bahaya katanya.

InsyaAllah

Till then,
Wassalam
Sincerely,
Jenn


No comments:

Post a Comment

Thanks for reading