7 April 2016

Jom Tambah Followers!

Assalamualaikum :)




Comel blog Azira ni :)

Hihi. Segmen kalini kena senaraikan 5 tips/cara tambahkan followers dengan mudah. I don't know much because tak kisah sangat pun pasal followers. But, as a blogger saya boleh bagi tips/cara mengikut apa yang saya rasa

1. Blog kena kemas dan cantik

Pemilihan font penting dari segi kejelasan warna, saiz dan mudah dibaca. Tema warna yg lembut dan tak menyakitkan mata memandang. Saya suka follow blog blog comel :)

2. Blog tak berat loading

Saya tak suka blog yang crowded. Tak comel.

3. Jadilah peramah :)

Tinggalkan jejak di chatbox and ruangan komen blogger lain. Komen yang membina dan ada pengisian ilmu. Tinggalkan link blog sekali. Nanti orang lain pun singgah la blog awak

4. Join segmen, giveaway and dll

From this activity, you guys can make new friends! Dari senarai peserta yg join, you guys boleh go blogwalking :) Haa baca balik tips no 3.

5. Share sesuatu yang bermakna dalam entry

Share la benda yang bermanfaat kat orang lain. Tips, travelling, tempat makan yg menarikresepi and so on yg baik baik. Mesti orang suka :)

Yang penting, jadi diri sendiri.

That's all from me! 

Nak join, klik banner. Good luck, guys!

Wassalam.


3 comments:

  1. hai singgah dari segment yang sama,

    done follow your blog #121

    jom singgah blog saya

    http://spitoutkata.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya.. jalan2 sni

    ReplyDelete
  3. Thanks sudi join. Done follow u back :)

    ReplyDelete

Thanks for reading