28 July 2018

SAYA DAN TAKAFUL

SAYA & TAKAFUL

My Leader (left) and me

Tugas ejen adalah untuk memastikan semua orang memiliki pelan perlindungan insurans takaful. Sama ada perlindungan hibah, kemalangan atau perubatan.


Peranan ejen takaful adalah sebagai pemudah cara. Selepas membantu client memeterai perjanjian dgn PruBSN Takaful, kerja ejen ialah utk service client tersebut. In case nak masuk hospital,nak claim, nak request kad hilang, monitor payment, itu part of servicing.


Untuk memohon pelan perlindungan ini, anda harus berjumpa dengan ejen yang diyakini dapat menjalankan tanggungjawab dan amanah dengan baik.


Barangsiapa meyakini saya akan menjalankan amanah dan tanggungjawab itu dengan baik, boleh pm/whatsapp saya.


Nampak saya serius tak dalam career saya? Kalau ya, kenalkan saya kepada saudara-mara, sahabat handai anda semua. Saya serius nak beri service terbaik untuk mereka.


Your Trusted Fulltime Agent,
Syafiqa Hatta
014-8429745
Prudential Bsn Takaful


Credit Caption : Kak Jazz ❤️

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading