17 February 2021

Food Review : Chockstick Sukadessert

Saya sangat suka letak target kalau saya nakkan something. Sebagai contohnya, haritu saya teringin sangat nak try Chockstick Sukadessert ni. 

Pastu saya letak la target, ok kalau kalau dapat habiskan stok sebanyak sekian sekian, baru kau boleh beli Chockstick Sukadessert ni as reward. 

So bila dah capai target, saya pun order la untuk bagi reward kat diri ni eheeee ❤️😍



Bila dah makan tu, takdelah seperti yang disangka pun. Biskut dia rasa biasa biasa je. Coklat dia pun biasa biasa je. Tapi, seperti biasa, saya makan je haha. 

Cuma takdelah sedap sangat sampai makan tak berhenti. 


Untuk meraikan sesuatu, bolehla beli untuk makan ramai ramai. Sekadar merasa. Tapi kalau untuk repeat. Hmmmm, tak kot. Sebab biasa biasa je rasa dia.

Harga 1 bekas : RM26

Saya ni peminat coklat. Tapi kalau coklat biasa biasa macam ni, hmmm jadi tak minat. Dia macam takde kick sangat. Macam biasa biasa je. Gittew.

Siapa pernah try jugak?


5 comments:

  1. Tak bestkan kalau biasa-biasa saja. Kita pun nak rasa coklat yang luar biasa.

    ReplyDelete
  2. Tak luar biasa rasa dia, Kak Amie 😅 Tak mcm yg digembar gemburkan

    ReplyDelete
  3. Oh makan dengan chopstick ek coklat ni? Unik style-nya!

    ReplyDelete
  4. Tak pernah try . Manis tak ? Crunchy tak ?

    ReplyDelete
  5. reward terbaik utk diri sendiri bila time stress heeh h

    ReplyDelete

Thanks for reading