9 June 2024

Dinner at Nik Ikan Bakar 2 @ Cameron Highland.

Ayah Dini teringin tomyam. Sedap dooh kalau makan tomyam panas-panas masa cuaca sejuk macam kat Cameron Highland ni 🥰

Sejuk tangan Adik 😂

Dini excited tengok tempat main ni

Nik Ikan Bakar 2 @ Cameron Highland

Kami order air panas

Makanan dah sampai

Dini kesejukan

Kedai makan Nik Ikan Bakar 2 ni dekat dengan Centrum Mall. Boleh parking dalam carpark mall and jalan kaki je kesini. 

Ayuh kita review:

Servis pantas ⭐⭐⭐⭐⭐
Makanan cepat siap

Tomyam ayam banyak ayam, kuah tomyam dia warna putih. Bukan merah macam thai tomyam. Tapi sedap jugaklah.

Telur dadar crispy dan sedap sangat makan dengan nasi and tomyam.

Sambal belacan dia masin 😂 Tapi sedap je lah makan tu.

Air dia manis leting bagi saya yang dah biasa minum kurang manis.

Harga berpatutan. RM24 total semua ⭐⭐⭐⭐⭐

Bestnya cuaca macam ni 🥰 Saya jenis suka cuaca sejuk and tak tahan panas. Kalau panas saya mudah menggeletis 😂

5 comments:

  1. Samaaa lah kita. Saya pun suka tempat2 sejuk drpd panas. Bisa cranky kalo kelamaan kena panas 🤣

    Nampak sedaap Tomyam nya. Apalagi kalo panas, asam gurih segar kan. Cocok memang utk cuaca CH yg sejuk

    ReplyDelete
  2. Saya suka CH sbb sejukkk.wahh murah lah rate mkn2 tu

    ReplyDelete
  3. Bila ke CH ni? Tertinggal keretapi ni :)
    Murah makanan tu, alhamdulillah rezeki 👍

    ReplyDelete

Thanks for reading