6 August 2011

:: ok! aku sangat teruja ::

Assalamualaikum~

kalo ape2 je yang berkaitan ngan Ramlee Awang Murshid ...sure la aku orang yang paling teruja!!

tadi terjumpa ni....

PROMO SUTERA BIDADARI

aku beberapa minit yang lalu ~

aku: perkh!!!~ ape ni? ape ni? RAM nak wat movie lak keh???? woha!! excited...best nyeh!!
       *excted smbl tengok video ni.....
tapi tapi tapi....
bile scroll ke bawah cket....upenye PROMO SUTERA BIDADARI DARI GAMBARAN PENULIS...

dan aku sekarang ~

aku: ceh!!~ hengat kan nak wat movie...kalo betol2 ade aku la yang paling teruja nak tengok...huuuu~ sapekah yang bakal jadi LAKSAMANA SUNAN akuh tu?? ade ke artis MALAYSIA yang layak?? kehkehkeh....*syafiqahatta bermulut jahat >,<

ok lah...that's all..mau siap2 bukak pose ngan membe2 kuching i...adios~

wassalam~

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading