14 September 2011

Campus Life

Assalamualaikum.

hye uolls!~ (^^)v *muka pura2 diceriakan tapi hakikatnya tak ceria sangat pun*

aku meng'update' hari ni semata-mata nak cek teknikal problem yang melanda mylovely dovey bloggy. post yang sebelom ni tak appear kat dashboard. why aa? is there anyone have the same probs like me? oh oh, mood kurang baik sebab minah minah kecah kat sebelah aku ni tak reti nak dudok diam. dari tadi mulut tak reti diam macam bunt*t ayam. dem! tak pandai duk diam ke kak? pastu nak nyanyi nyanyi bagai. ko hengat ni tempat karok ke ape? *sudah lah tu meng'emo'* =__='

bebalik ke title post ni. CAMPUS LIFE. as u know (ke u don't know? ah! per-seth-tan kan tu sume), aku dah pun memulakan hari hari sebagai 2nd year student of marine biology in universiti malaysia terengganu sejak 11 september yang lalu. and this is the list of subject yang aku ambik untuk sem 3 ni.
  • public speaking
  • iktiofisiologi
  • biologi terumbu karang
  • ekologi muara bakau
  • oseanografi biologi
  • kerja lapangan
overall, 6 subjects and only one 3 kredit which is public speaking. yang lain sume 4 kredit. gempak x gempak? peh! =__=' what the hell is iktiofisiologi and oseanografi biologi? yang aku tau iktiofisiologi tu pasal tulang ikan. oseanografi tu pasal laut dan hidupan di dalam nya kot. hehe

even hampir sume 4 kredit and gempak gempak, tak bermakna aku tak boleh buat. serik dah p0inter drop giler last sem. bawah 3 pointer. sedih tak sedih? CGPA pon tak sampai 3. kalo orang lain boleh dapat dean list nape lak aku tak boleh kan? kan?

by the way, aku dapat hostel tingkat 5. i repeat TINGKAT 5. walaupon tak cukop nafas bile dah sampai bilik namun jantung ku sihat. insyaAllah. ko ader? hehe >,<

ok, that's all. nak cek teknikal probs sat gi.

this is me at the famous 'jalan biawak'. teringat waktu mule2 register dolu. minggu jalinan mesra 2010.

k bye. thanx for reading this entry.

6 comments:

  1. gud luck. mesti dean list nye la sem ni. chayok2 piqa!!! :)

    ReplyDelete
  2. hihi. tq linda bg semangat. insyaAllah~ =) nak kene menuntut ilmu kat linda nih..huhu

    ReplyDelete
  3. takpee..buat2 ceria iz better than emo-ingg..haha

    ReplyDelete
  4. yes! u're absolutely rite dear~ ^^

    ReplyDelete

Thanks for reading