16 September 2011

Mat Luthfi Yang Comel

Assalamualaikum.

hello brader2 and sista2 sekalian. *mood baik namun hatiku buhsan and rindukan rumah dan isinya*

penah dengar name MAT LUTHFI? laaa mamat yang suka buat vlogging tu. what the hell is vlogging? i don't even know what the true meaning of vlogging. malas nak ambik tahu. yang pasti aku tak suka tengok minah2 perasan cun mengalahkan bidadari syurga buat vlogging. takde bende lain nak buat ke? kalo bagi benefits kat setiap penduduk di muka bumi ni ade gak pekdah nye.

aku selalu dengar name mat luthfi ni. not actually dengar, tapi selalu terbaca dekat facebook. tapi, biasalah aku tak ambik port sangat. malas derr~ tapi bila roomate baru aku ajak layan mat luthfi kat lappy dia terus terdetik. 'peh! mat luthfi comels la!!!' . hmmmm pukul 1 baru tido padahal esok nye kelas kul 8. ni suma sebab gelak bahak bahak kahkahkah tengok mat luthfi. XD

haip! haip! aku suka mat luthfi bukan hanya kerana muka dia yang agak comel tu. tapi dia bervlogging benda benda yang berfaedah bagi pendudok di muka bumi ni. plus, mamat ni kreatif giler. dia sorang je yang berlakon dalam video video dia nih. I salute la beliau. dah la study over the sea. bakal architect negara.

kat sini muka dia agak macho

cer satu hari nanti korang godek godek semua video beliau. satu hari nanti pun aku nak godek habis habisan. sekarang tak boleh. almaklumlah saje. umt hotspot lebih slow dari gamat di dasar laut. buat sakit hati je tunggu dia nak loading. penantian satu penyeksaan tahu?

ok, that's all. selamat melayan video mat luthfi. adios! nak sambung buat report.

thanx dear for reading this entry =)

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading