30 September 2011

Sengal

Assalamualaikum

hello bebudak sengal sekalian. *mo0d sangat letih tapi tak dapat tido and bosan lalu online sebentar*


nak tahu? dalam minggu ni je dah berapa banyak encik PLANKTON yang aku examine? haih~ korang ingat senang ke nak carik benda alah tu sumer. TAK ok! macam hari ni tadi kan. dari pukul 8 pagi sampai pukul 5 petang. peh! dudok mengadap mokcik mikroskop je kan. plankton! plankton! plankton! takde la benda lain nak buat kan.

tapi tapi tapi, ni antara plankton yang tercantek yang aku jumpa. siyes cantek sangat. macam salji. name? buat masa ni 'unknown' dulu. hihi =__=' tapi ini phytoplankton.
and now. disebabkan terlampau letih. aku tak boleh nak tido. so, aku pegi tolong coursemate aku buat bunga origami. 'tolong' tu bukan lah istilah yang tepat. sebenarnya, itu 'responsible' sobonarnyo eh! under Green Revolution Club UMT, kitorang plan nak jual bunga origami instead of fresh flower untuk bagi kat student yang nak graduate time Pesta Konvo UMT esok. huhu. aku suke pesta pesta nih! (^^) so, aku belajar lah melipat bunga semalam.

aku yang sedang berusaha gigih melipat bunga origami


 dah pun siap! hihi. ni lah bunga nya

Hidir pun dengan paksa rela nya sedang belajar melipat bunga

antara krew krew MT yang terlibat. Nemo n Nisa with their bunga origami

ini dia kite punye 'orang kuat' GRC. Chin Jo and Awin (Presiden Kelab)
ingat senang ke nak lipat bunga? hihik! >,< takdela susah sangat pon. tapi bagi yang lambat pick up macam aku ni slow la sikit nak ingat step. peh! ingat step? macam nak menari je~ 

actually aku nak bercerita pasal "Sengal" kan? haa!~ aku rase kan, bak kate adik aku. Mark Zuckerberg memang dah boring sangat sampai facebook tu sekarang ni dah jadik macam haram gile babeng! annoying gilerk! aku suka lagi facebook yang lame. lepas tu nak ade benda alah bergerak bagai. ko hengat facebook tu ape? tempat mem'publish'kan aktiviti seharian? mungkin sesetengah orang suka. aku tak suka la wey. no privacy at all. ape yang kite komen and like sume Mark nak bagitahu kat home.

Blogger pun same. ade je kan masalah teknikal ko tuh. hey encik blogger! apesal 2 post aku yang sebelom ni tak keluar kat dashboard? apesal? apesal? penat aku taip panjang panjang nak kasi orang bace. kalo tak keluar sape nak bace. sedih tahu? poyos je. pastu sesuka je nak suroh aku try yang baru tu kan. nak jadik macam Mark Zuckerberg ke?

Sengal betol!

ok, i'm d0ne. i'm g0ing to continue with my 'bunga origami'. bye uolls! pegi tido! dah lewat nih.
thanx for reading this entry!

6 comments:

Thanks for reading