6 November 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum

selamat hari raya qurban fellos!~ *ohoho~ suasana hari ni tak macam raya sangat pun tapi makan still banyak* ehehehe >,< (gelak panjang)

huhu comel lembu lembu ni (^^)

tahun ni bernasib baik sebab aku tak lagi beraya kesorangan macam tahun tahun lepas. oh sadis gilek! almaklumlah, Terengganunian sambut raya haji meriah. so bila tak balik cuti tu umpama macam stranded in no where island. takde kedai makan yang bukak. ade pun satu dua kedai je. sadis sangat sampai terpaksa berjalan jauh sikit pegi 7e kat hujung simpang tiga tu beli roti and maggi. T_T pengalaman yang tak mampu pun nak kenang. nasib baik my 27 year-old sis baik hati spon tiket balik dengan balasan jaga anak anak dia. hihi. >,< ok je~
encik farouq and encik hamzah di pagi raya
tragedi sehari sebelum raya

  • my 18 year-old bro, Amsyar supposedly fly to Kuching early Saturday morning but he missed the flight - Oh kasihan =__='
  • my 22 year-old sis, kak Mira left her purse in the bus last night- Oh kasihan juge =__='
luckily, someone found her purse. and this explain why encik farouq and encik hamzah still on their bed in front of TV. sume tak sedar dah pagi tadi. penat sangat plus tragedi sehari sebelum raya ni. bangun pon lambat. hewhew

wuwu aku rindu nak makan rendang ayam/daging yang mama buat. tapi apakan daya. tahun ni beraya haji tanpa mama. T_T

this only one week holiday, aku seperti dibelenggu sumting. dalam otak sentiasa teringat esaimen yang bertimbun. what? takde ke hari hari yang menenangkan bagi aku. nak tidor pun rase takot. haih~ penangan Dr Siti. haruslah aku siapkan slide show yang dia mintak tu cepat. Dr Siti bagaikan mimpi ngeri bagi aku . =__=' ok enuff!

apepun, we as a student should not practice procrastination. most of our esaimen due on the end of November. wuwu takot. ada 3 presentation nak kena prepare.

huh! aku takde gamba makanan yang menarik nak tunjok kat korang raya ni sebab tak masak pon juadah raya raya ni. heheheheheheheheeheh~ ape ape je lah. aiman tak kesah

so, that's all. salam aidiladha again. =) be careful on what u eat for this raya. dun eat too much candy. eh eh tetibe candy. gape die mung?

ok, thanx for reading this entry

2 comments:

Thanks for reading