5 October 2012

Tak Habis Fikir

Assalamualaikum =)

Actually, i have a test tomorrow. Asas Keusahawanan. Sejak dari maghrib tadi aku gigih baca notes dia yang sangat 'ceria' ni. hewhew tinggal 1 topik je lagi.

And aku tak habis fikir lagi macam mana 5 peeps can play one guitar? 0,o'

*ceh! ingatkan tak habis fikir pasal test*

Satu group musician yang diberi nama 'Walk Off The Earth'

Cer usha cover diorang ni....


Awesome gilo kot! Aku baru perasan akan kehadiran mereka di atas bumi ni.

Tengok sekali je aku dah addicted.

Cer try test usha lagu diorang ni pulak


Kenapa entah diorang ni buat lagu comel sangat?

Terus jadik my revision playlist sepanjang membaca notes Asas Keusahawanan yang 'ceria' ni. Hhhmm..

Ok la, Bye.

p/s: aku taip entry ni malam tadi. dah publish tapi tak keluar rupenye... =/ 

Wassalam
Sincerely,
Jenn.

2 comments:

Thanks for reading