27 November 2013

Random: Tak Sabar

Assalamualaikum :)

Aku punya cita cita. Nak jadi seorang business person yang berjaya. Nak jadi seorang bakers. Nak cipta produk sendiri. Yang special, disukai ramai dan ada keunikan sendiri.

Tapi cita cita tu tak mungkin tercapai kalau aku duduk diam. Cakap huha huha cita cita nak ada bisnes sendiri tapi tak mula apa pun lagi. Apekah?

source: incik google


Makanya, hujung minggu ni insyaAllah nak pergi hunting beater/mixer. Dengan adanya benda alah ni maka dapat aku men'try' lagi baaaaaaaanyak resepi. Selagi tak start buat selagi tu aku rasa macam cacing kepanasan. Aku tak boleh nak duduk diam macam tu je. Watching everyone else climbing their mountain but I am still at the bottom and do nothing. What the heck?

Antara sebab aku post entry ni pun sebab aku rasa tak boleh duduk diam dan tunggu tungggul. Lul.

Tak sabar tau? Tak sabar. Hhhmmm.

gambar hiasan

Nah hadiah. Rainbow Cakes from Jojo's Rotibun & Bakeri.

Till then,
Wassalam.
Sincerely,
Jenn

2 comments:

  1. Tak sabar jugak nak jadi customer piqa ni. hehe

    Good luck piqa!! didoakan menjadi usahawan muda yg berjaya!! :)

    ReplyDelete
  2. thank u linda :') doa untuk linda jugakk

    ReplyDelete

Thanks for reading