18 November 2014

One Step Closer

Assalamualaikum :)

Alhamdulillah. I am one step closer to my dream. 

Yesterday, 17 November 2014, tercatatlah sejarah dalam hidup apabila berjaya mendaftar perniagaan sendiri. 



Nama diberi sesuai dengan jenis perniagaan. Sekarang, dibantu oleh kakak saya yang telah lebih 5 tahun dalam bidang perniagaan, kami sedang mengusahakan impian bersama kami supaya menjadi kenyataan.

My sister want to provide a cat hotel. Seperti boarding tetapi lebih baik dan dia mahu berikan yang terbaik kepada clients nya.

Saya pula akan membantu kakak menguruskan cat hotel di samping menyediakan perkhidmatan lain seperti cat cafe dan boutique. 

Ia telah menjadi impian saya sejak kecil untuk mempunyai perniagaan sendiri.

From now on, saya mesti bekerja lebih keras lagi. Ayat digunakan sangat serius kali ini.

Kerana, ya. Ia sangat serius!

Mahukah anda membantu saya?

Unuk mengumpul modal, saya juga telah menjadi seorang dropshipper untuk chiffon dress. Sejak 22 April 2014 yang lalu, saya telah mewujudkan facebook page dan juga instashop sebagai medium untuk menjual barang.

Saya juga menjual hijabpin, brooch dan beg beraspirasikan kucing.




Chiffon dress yang ada seriously cantik cantik sehingga keluar love pada mata anda tatkala melihatnya. Terutamanya, peminat chiffon dress seperti saya. Mihihik.

Jika anda mahu membantu saya, layari

Instashop: @honeycatsboutique
Facebook: HONEY Cats Boutique

For more details, please whatsapp 0179694817

Segala pertanyaan, insyaAllah akan dijawab secepat mungkin.

Apa lagi yang ditunggu? Cepat cepat usha ya. Khabarkan kepada rakan rakan anda juga. 

Dan,

Terima kasih kepada yang membaca entry serius ini sehingga habis. Hehe.

Till then,

Wassalam.

2 comments:

  1. hoho.. im proud of u.. good luck dear. muahh cikeddd :*

    ReplyDelete
  2. Thank u Tinah! Muahciked diterima!!! :D

    ReplyDelete

Thanks for reading