27 November 2016

Tak boleh buka Dashboard Blogger

Assalamualaikum :)

Hmm Blogger dah update features. Saya baru je buka. Tapi, masalahnya saya tak tahu nak ke Dashboard macam mana. You all hadapi masalah yang sama ke dengan saya? Or memang saya sorang yang macam ni?

Dah tekan icon Blogger pun dia still bawak ke Posts. Then, saya tak boleh nak baca update terbaru dari you all.

Frustating. Nak try buka dekat laptop tapi keyboard laptop rosak so tak boleh log in.

Ada sesiapa yang boleh tunjukkan saya cara nak pergi Dashboard Blogger?

Saya bosan. Ingat nak baca penulisan dari Bloggers, tapi tak boleh ke Dashboard pulak.


Muka bosan 👆


4 comments:

  1. haah blogger dah update dashboard, awak cuma perlu tgk kat sebelah kiri awak, sebelah bawah sekali ada tulis 'reading list' kat situ untuk baca semua blog yg awak dah follow :)
    saya pun mula2 mcm tuh juga. pening sungguh :)

    ReplyDelete
  2. Haaa dapat dah awak 😆 Thanks tau, Fatina. Dapat hilangkan bosan baca entry bloggers yg saya follow

    ReplyDelete
  3. same here kakkk. Adda dah dua bulan tak sentuh blog tup tup tgk dah lain. pening duk cari mana reading list since dah terbiasa dengan dashboard asal hehe

    ReplyDelete
  4. Kannn. Before tu ada gak nak bukak, tapi error. Mungkin masa error ni diorang update features. Semalam tergerak hati nak bukak, dah lain 😂😂😂

    ReplyDelete

Thanks for reading