13 May 2019

Cornflakes Madu Bumil

Assalamualaikum and hi! :)

Harini gigih saya siapkan Cornflakes Madu untuk raya ni. Memandangkan bulan ni special untuk saya, jadi saya buatlah sikit cornflakes madu untuk family saya, family mertua and birthday client PruBSN saya Jumaat ni ehee.

17 May ni genaplah 2 tahun contracted as Prudential agent. Alhamdulillah thank you Allah atas rezeki yang Engkau beri melalui pekerjaan as ejen ni ♥️ Rezeki dari segi income, ilmu dan circle baru. I really appreciate it.

Untuk yang taktau, bumil tu singkatan untuk ibu hamil haha. Sebab tu nama dia cornflakes madu bumil. Gigih tau saya buat sampai sakit pinggang duduk lama sangat isi cornflakes dalam cup kecik kecik tu.



Buat 2 batch dapatla 5 balang. Moga client saya happy la dapat hadiah birthday ni ihik 🤭 Client saya tu kawan saya kat kolej matrikulasi Perak dulu. Mampu buat ini je. And nak bagi free sampul raya PruBSN nanti.

Saya akan berada di Perak from 17 May until 1 June. Kot la kat sini ada yang orang Perak kan yang nak bertakaful sebelum raya, bolehlah contact saya. Whatsapp je 014-8429745. Mana tau ada lebih cornflakes madu ni nanti kita bagi jugak 😘

Nanti balik kampung saya buat lagi. 5 balang je ni tak cukup lagi 😅


3 comments:

  1. alaaaaaaaa terus rasa nak buat kuih raya. tapi yg ini takleh buat awal2, japgi habis di makan anak2. hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Hahaha husband saya dah makna separuh balang 🤭

    ReplyDelete

Thanks for reading