22 May 2024

Decluttering mainan Dini.

Di hari cuti ni, saya ter-rajin pulak mengemas semula and decluttering mainan Dini yang dah rosak. Kita main susun-susun ya dengan Dini harini. Dah lama dah mak pening tengok mainan dia yang bersepah semua tak susun ikut kategori dah. Baru harini dapat peluang untuk buat.

Sudut mainan Dini

Alhamdulillah setel jugak decluttering and organizing sudut mainan Dini ni. Awas dia kalau lepas ni ommi nampak ada yang tersesat sana sini ya. Haha.

Barang niaga saya pun sempat saya susun balik. Dah lama tak ambik stok tudung baru. Stok tudung lama semua saya hantar ke vendor boutique. Semalam pun baru je selesai shopping barang-barang untuk buat gift box tudung kalau ada permintaan. Itupun ada order daripada customer yang pending nak 2 box. Mujur customer memahami and tak urgent pun.

Tak sabar nak tunggu barang-barang sampai, boleh shoot gambar gift box tudung baru weeee. Kalini kita buat tema warna lain. Haritu tema warna black + red. Warna apa kita buat kalini? Nanti kita share 😍

Gift box tema black + red


Haa.. siapa haritu dapat gift macam ni dari saya? Cuba komen sikit 🤭 Next time, kita buat lagi giveaway kalau ada kelapangan ya. Sudi-sudikanlah join nanti.

For next theme gift box, kita tak letak dah cekedis/jajan tu. Nak buat nampak exclusive and cute theme pulak lepas ni 🤍🩷

2 comments:

  1. Wah bestnya kalau dapat hadiah macam tu ;)

    ReplyDelete
  2. Saya dari awal minggu lagi nak decluttering peti sejuk tapi tak buat2 lagi. Adeh, malas betul mood skrg ni sampai banyak benda tertangguh.

    ReplyDelete

Thanks for reading