2 May 2012

Berjimba :D

Assalamualaikum (=

Hello ! Happy 1st day of May. Tak sangka kan? Cepat je masa berlalu. Macam baru semalam 1 January 2012. Semakin hari semakin busy diri ini. Tapi takpe. Tak perlu nak stress stress sangat. Bese lettew. Student life katenye. Hihi (^^)

Sejak kebelakangan ni, aku kurang menghargai hari hari aku. Aku nak happy happy macam dulu. Aku tak nak buat muka ketat hari hari nanti aging process jadik cepat. Takmo takmo takmo. So, untuk buat hari hari rasa dihargai, aku pun keluar la berjimba sempena Hari Buruh ni. Buruh cuti, lecturer cuti, so, student pun cuti! Tak perlu dipertikaikan hak itu. Weeheee~ Student pun buruh gak. Haha =D

Wajah happy mau berjimba :D
Dah lame tak snap gamba syok sendiri ni. Hehu. Dan itu the initial condition of my kucing purple sebelum dia putus kat station minyak petang tadi. T_T tsk...tsk...

Me, with my dearest friends heading to our destinasi, Pantai Teluk Ketapang. Saja nak mentekadarah si Ikan Celup Tepung. Dah lame tak makan.

Le Udang

Cik Ery's Ice Lemon Tea


Le Sotongss
Dun misunderstood, depa ni nama je Ikan Celup Tepong tapi tak semestinya segala jenis ikan yang diorang celuptepungkan. Yang ade pun ikan kembung celup tepung je. Tapi kitorang tak order pun. HiHi. According to Malaysian Food Act, "fish" include all the seafood which consume by human such as fish, shrimp, bivalve, cephalopods and etc. Sebab tu la kot diorang panggil ICT (Ikan Celup Tepung) tak panggil SCT (Sotong Celup Tepung) ke UCT (Udang Celup Tepung) ke. Hmmm~ Jangan tak tahu ! >,<

ABC. Azie's and Ummu's

And this is mine. The nyams nyams Jagung Susu
Yang sebenarnya, tujuan kitorang pergi Pantai Teluk Ketapang ni sebenarnya nak snap gambar untuk assignment kitorang next week. Konon.

Sudahnya . . .

Subhanallah. Indahnya ciptaan Tuhan

Wajah wajah kekenyangan ala troll.



Pergi buat photoshoot pulak kat pantai. HAHA.

Erk? 0,o'
Yang ni, siriyes aku tak paham apa yang terjadi. 0,o''

Huhu. Seronok tau berjimba ni. Tapi study tetap tak tendang ke tepi terus. Aku baru je siap mengeprint si Cause Effect Essay. Esok nak kena pi hantaq kat Mizz Sharon. Jujur, aku taknak ambik Academic Writing Skills untuk kedua dan ketiga dan keseterusnya kali. Macam mane agaknye si bebudak TESL mampu bertahan ye? Takpe, tak perlu nak stress stress. Yang penting, dapat ilmu. Hehe.

I guess I need to go now. Bye bye. Tomorrow I have class at 9.

p/s: Hope that my family can come here visiting me and I will not hesitate to force them to 'cerik' the ICT at Pantai Teluk Ketapang. When aa? When aa? When aa?

(cerik is equal to rasa in Sarawak dialect)

Wassalam.

2 comments:

Thanks for reading