8 September 2014

30 Days of Challenge (Day 4): Buku Kegemaran Jenn

Assalamualaikum :)

Aku paling suka baca novel novel Ramlee Awang Murshid. Bagi peminat novel, mesti takde yang tak kenal penulis novel thriller ni. Pantang kalau novel baru dia keluar, aku mesti carik sampai dapat. Bukan senang nak dapat sebab selalu sold out.


Kenapa aku suka novel thriller Ramlee Awang Murshid?

Sebab jalan cerita nya lain daripada yang lain, suspen, ditambah dengan unsur ketuhanan yang boleh dikatakan seperti dakwah. Kalau buat movie, memang meletup :3

Selain daripada tu, aku suka buku yang ada kaitan dengan kucing. Tak kesahla cerita pasal apa.


Ini contoh buku yang aku ada. Ini kisah misteri yang dikaitkan dengan mitos kucing. And ular. Cuba list kan apa persamaan persamaan antara kucing dengan ular :3 hissssss...


Dewey. Yang ni pulak kisah kucing library. Begitu menyentuh hati. Inspirational story. Very inspired!


Dan aku berhasrat untuk memiliki buku buku ni nanti. Macam best je :3 selalu nampak tergantung gantung di wall facebook.

That's all from me.

Wassalam,
Jenn.

No comments:

Post a Comment

Thanks for reading