22 January 2016

So, I'm turning 25

Assalamualaikum :)

AKu telah pun berusia 25 pada January 17th, 2016 haritu. I can say it is one of my happiest birthday because I celebrate it with my family, of course.

Here, I want to show off my birthday cakes :)


A week before birthday, aku dah contact Cik Azra untuk tempah kek. Dah lama aku usha kek ni di twitter Bini Ronaldo. Rupa paras kek sangat tempting. Sebab tu aku nak cuba.

Kemanisan kek ni aku kongsi bersama family haritu. Anak anak sedara memang aim topping je. Alhamdulillah. Sedap kek bini ronaldo ni. Boleh tahan.

Pada hari itu, kakak dan Mama masak our favourite Laksa Sarawak.

Gambar hiasan daripada Google


Dan tak lupa juga sandwiches sedap yang aku tempah dari Wanna Cuisine! Yang ni pun dah lama kite usha kat IG. Ahai terliur. Memang sedap tak tipu. Nanti nak order lagi lah :3

Gambar daripada FB Wanna Cuisine




Kek Bini Ronaldo + Laksa Sarawak + Wanna Cuisine Sandwiches

Lalu, nikmat apakah lagi yang mahu aku dustakan?

Hehe

Aku percaya ramai orang yang tinggal area Selangor dan KL dah naik pun Broga ni. Whilst, I just have the chance to hike Broga a day after my birthday. So, I called it my birthday trip :D




Pemandangan subhanallah cantik cuma aku tak dapat nak snap gambar lawa dengan phone. Haha. Sila pergi dan nikmati sendiri pemandangan ciptaan Illahi. Adakala, ia hanya perlu dinikmati dan disimpan dalam memori sahaja :)


Lepas hiking, kita mandi air terjun yay! This is Sungai Gabai Waterfall yang terletak di Hulu Langat, Selangor. Lebih kurang 40 min dari Broga je.

Airnya sejuk and boleh main sliding kat situ :D

Haritu main slide Vuvuzela Sunway Lagoon. Kali ni main slide ciptaan Illahi. Syiok!

Life is great! I am cheering my life to the fullest. Hope that I can spend more time like this with my beloved family, lover and friends.

Till then,
Wassalam
Sincerely,
Jenn


2 comments:

  1. happy birthday...sama la umur kita :)

    ReplyDelete
  2. Bestnyaaa!!! Suka tengok kek tu :3
    Selamat hari lahir akak :D

    ReplyDelete

Thanks for reading