28 December 2023

My Boys

Spending time with my boys 🩷 Supposedly nak keluar me-time pergi facial spa and lunch date dengan member semalam. Tapi tak jadi huhu.

So husband kita bawak jenjalan kat IOI City Mall Putrajaya. Saja bawak Dini ambik angin, selalunya pergi Alamanda Mall, Putrajaya je. 




Bawak Dini masuk Decathlon sebab dia suka main basikal kat situ. Alhamdulillah dah pandai mengayuh. Kata ayahnya, kalau berjaya hafal Aliff Ba Ta dapatlah award seketul basikal ni nanti.

Tahun depan nak sekolah dah anak Ommi ni 🥰 Anak Ommi yang selalu bergaduh dengan Ommi. Kita cakap A, dia buat B. Pening mak. Takpelah, Ommi doakan sifat keras kepala tu ada baiknya di kemudian hari.



Si Adik yang macam anak cina. Opah dia (Mama saya) geram je tengok dia bulat and selalu sebut 'anak cina mana ni...' Dapat gene mata sepet tu dari belah Sarawak saya agaknya. Sebab my late grandma and adik beradik beliau memang macam cina pun kalau tengok gambar lama. MakNgah (adik arwah Ayah) saya pun macam cina jugak. Kakak sulung saya pun sama. Adik yang bongsu pun mata sepet cuma kulit tanned. 

Kalau saya memang ikut muka Mama saya. Jawa-Indian-Bugis bak kata my Mama. Saya memang takde rupa Sarawak sangat. IC je 13 wkwkwkw. 

Dini jangan katalah. Memang confirm anak Ayah dia sebab gene Jawa belah Ayah dia kuat dalam badan dia. Hahaha. Anak Ayah sangat and ada rupa Atok Johor dia sikit. 

Anyway, my tak jadi me-time day telah diganti dengan spending my time with my lovely boys termasuk Ayahnya. Boys over flower ahgitu. Kita sorang je gegirl. Nak pregnant 4 tahun lagi tapi taktau la dapat tak girl, nama dah ada 😂


8 comments:

  1. Seronok dah ada 2 anak kan...comelnya si adik..si abang pun tengah melasak kan...

    ReplyDelete
  2. Same here..me the only flower in my lil family of 5 🤣😁

    ReplyDelete
  3. suka tengok anak-anak main basikal macam tu.. happy je diorang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dini mmg suka main basikal. Ni baru je pandai mengayuh sendiri. Jarang jugaklah dapat bawak dia main basikal dia. Almaklumlah rumah diatas kayangan takde lift 😂

      Delete
  4. Tak apa dikelilingi para jagoan lelaki 😄👍. Lucunya si adek, gemaaas liat sipit2 nya 😄.

    ReplyDelete
  5. mashaAllah comelnya baby.. mmg muka mcm cina

    ReplyDelete

Thanks for reading