17 August 2023

Alhamdulillah Akhirnya My AdSense Telah Di Approved

Selama lebih kurang sebulan jugaklah tunggu, akhirnya AdSense saya telah di approved! Alhamdulillah dah boleh dah selit iklan dalam blog and bermulalah perjalanan saya trying to gain pocket money through blogging 🥰 Alhamdulillah 

Dah try dah letak iklan semalam and pagi ni cek nampak ada kenaikan 💲 dia dah. Cumanya, ada some issue yang saya try nak fix tapi tak jadi 😂 Adeh lemah betul kalau bab technical ni guys haha!


Saya dah tekan dah Fix Now tu and try la ikut arahan dia, pastu blur pulak bila sampai step yang saya tak berapa nak faham. Yang bawah tu, dah try tekan Action and ikut arahan jugak tapi blur jugak sama macam yang atas haha! I think I need some time untuk figure out benda ni. Kalau dipaksa nanti I stress pulak. Lol.

Issue tak boleh komen guna iPad haritu pun tak settle lagi. Tambah yang ni pulak. Takpelah, berlapang dada je dulu. Nanti ada mood, kita cuba lagi.

Apapun, bersyukur sebab AdSense dah boleh start gunaaaaaa! Yeayyyy! 

9 comments:

  1. Cuya tk apply pon adsense, tkthu layak ke tk

    ReplyDelete
  2. Tahniah...kena lebih rancak update blog la lepas ni ye...

    ReplyDelete
  3. bestnyaaaa ..saya tak reti la nak buat...mcm nak tapi kena cari masa belajar from google la kan

    ReplyDelete
  4. Teringin nak pasang jugak adsense ni. Dulu jana pendapatan melalui Nuffnang. Skrg Nuffnang pun hmmmm entah la....

    ReplyDelete
  5. Tahniah!! selamat menjana income pasif

    ReplyDelete
  6. Follow sini!

    Tahniah. Bukan senang nak dapat approval AdSense ni. 😃

    ReplyDelete
  7. Tahniah!
    Moga rezeki sentiasa mengalir laju. Rajin-rajin menulis ye.

    ReplyDelete

Thanks for reading