13 August 2023

Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023


Saya di tag oleh Sii Nurul to join Farhana Jafri's birthday giveaway yeay! Selamat Hari Lahir saya ucapkan kepada Farhana πŸŽ‚πŸŽˆπŸŽ‰ Semoga itu, semoga ini. May Allah SWT bless you with all the goodness in dunya and akhirah 🀲

Saya suka baca entry makan-makan dekat blog Farhana, sebab saya suka makanan. I love foods so I tend to choose entries about foods in Farhana's blog. Bukan blog Farhana je, blog rakan-rakan lain kalau cerita pasal makanan mesti saya suka baca ♥️

Dengan ini, saya ingin mengetag 3 rakan bloggers seperti di bawah:

1. Mama Zharfan

2. Amie's Little Kitchen

3. Blog Rabia Adawiyah

Please tap the picture above to join πŸ‘† Selamat bergiveaway rakan-rakan! 

9 comments:

  1. Saya juga suka postingan makan-makan. He he

    ReplyDelete
  2. all the best yer!! MZ dh lama retired from joining blog contest sbb tak berapa nak ada masa laaa ni pun gigih cari masa BW

    ReplyDelete
  3. all the best!! semoga ada rezeki baby

    ReplyDelete
  4. Good luck Farhana.
    Terima kasih tag Kak Amie.

    ReplyDelete
  5. Salam kenal... Best of luck awak.. Saya pun join jugak..

    https://www.shikinrazali.com/2023/08/birthday-giveaway-farhanajafricom-2023.html

    ReplyDelete
  6. hihi okayyy nanti I update entry makanan banyak lagi sebab ada yang baca hehe. Terima kasih join tau! Boleh check keputusan pemenang dekat SINI ye :)

    ReplyDelete

Thanks for reading